Məktəbdə psixoloji xidmət təkcə diaqnostik işləri həyata keçirməklə başa çatmır. Bu və ya digər çətinliyi və onun səbəbini aşkara çıxarmaqla yanaşı psixoloji xidməti həyata keçirən mütəxəssis həmin çətinlikləri aradan qaldırmaq, təshih etmək (düzəltmək) üzrə də iş aparmalıdır. Yalnız bu zaman nəzərdə tutulmuş nəticəni əldə etmək mümkündür. Məhz buna görə də, psixoloji xidmət zamanı şagirdlərin şəxsiyyətində, fizioloji, bioloji, əqli inkişafında, emosional iradi xüsusiyyətlərində özünü göstərən çətinliklərin aradan qaldırılması üçün müvafiq korreksiya işlərinin həyata keçirilməsi zəruridir.
Mütəmadi olaraq valideynlərdən şikayət gələn və sual ünvanlanan mövzular sırasında uşaqlarda qida kaprizləri ilk sıralardadır. Bu səbəblə 132-134 nömrəli Təhsil Kompleksində Kompleksin psixoloqları tərəfindən “Uşaqların yemək yemə problemi və uşağa yeməyi sevdirmənin yolu nədir?” mövzusunda xüsusən ibtidai siniflərdə fərdi və qrup halında məsləhətlər keçirilir. Hər bir uşağın inkişafı fərdidir, fərdi istiqamətdə gedir və Kompleksin psixoloqu Quliyeva Aytən şagirdlərlə mütəmadi olaraq fərdi şəkildə uşaqda qida kaprizləri, yemə alışqanlığı formalaşdırma, uşağa sevmədiyi qidaları sevdirməyin yolları və s. məsələlər ətrafında məsləhətlər təşkil edir.
Bu məqsədlə psixoloq uşaqlarla bu mövzu ətrafında inkişafetdirici fəaliyyətlər həyata keçirir, gələcəkdə uşağın intellektual və şəxsi inkişafına təsir edə biləcək fizioloji, psixoloji xüsusiyyətlərini müəyyənləşdirir, təhsil müəssisəsində uşaqların normal inkişafı üçün zəruri olan təlim və təhsilin psixoloji şərtlərinə riayət edilməsinə nəzarət edir və inkişafın növbəti yaş mərhələsinə keçid ilə əlaqədar uşaqların zehni inkişafında mümkün olan pozuntuların qarşısını alır.