Məktəbdə psixoloji xidmətin əsas istiqamətlərindən biri təlim fəaliyyətinin müvəffəqiyyəti və uşaqların sağlam psixoloji səviyyəsinin diaqnostikasını verməkdən ibarətdir. Uşağın məktəbə, məktəb təliminə psixoloji hazırlıq səviyyəsini müəyyənləşdirmək bir tərəfdən həmin sahədəki qüsurları aradan qaldırmaq, digər tərəfdən məktəbdə şagirdlərin potensialının üzə çıxarılması istiqamətində uyğun iş aparmaq üçün şərait yaradır.
132-134 nömrəli Təhsil Kompleksində Kompleksin psixoloqları tərəfindən şagirdlərlə mütəmadi konsultativ işlər təşkil edilir, məktəblilərlə profilaktik söhbətlər aparılır. Söhbət zamanı təlim fəaliyyətinin müvəffəqiyyəti, şagird şəxsiyyətinin formalaşması və inkişafı xüsusiyyətləri üzə çıxarılır. Ailə və məktəb iki əsas sosial institut kimi uşaqların təlim-tərbiyə və sosiallaşma prosesinə, şəxsiyyətinin inkişafına əsaslı təsir göstərir.
Bu gün, Təhsil Kompleksinin psixoloqu Quliyeva Aytən sinifdə həmyaşıdları ilə münasibət qurmaqda çətinliyi olan şagirdlərlə “Qarşılaşdığım çətinliklərdə necə uğur qazana bilərəm?” mövzusunda xüsusi iş apardı və müxtəlif yaş qrupunda olan məktəblilərlə fərdi şəkildə profilaktik söhbətlər təşkil etdi.