Uşaq psixologiyasının formalaşmasında ailənin, ailənin olduğu qədər məktəbin və müəllimin rolu var. Məktəbdə psixoloji xidmətin əsas istiqamətlərindən biri günün yarısını məktəbdə keçirən şagirddə sinif yoldaşları, onunla bərabər yuxarı və aşağı siniflərdə təhsil alan uşaqlarla düzgün münasibət qurma və davranış qaydalarını formalaşdırmaqdır.
Müəyyən yaşdan sonra, xüsusilə yeniyetməlik dönəmində uşaqlarda ünsiyyət problemi, düzgün münasibət qura bilməmək, özünə qapanma və s. hər zaman rast gəlinən və valideynlərin narahatlıqla qarşıladıqları problemlər sırasındadır. Ümumiyyətlə, özünə qapanma, ünsiyyətdən qaçma kimi hallar özgüvəni aşağı olan, ailədə psixoloji, hətta fiziki şiddət görən, xroniki xəstəliyi, həyəcan-təşviş pozuntusu, nitq qüsuru olan, daim qorunan ailələrdə böyüyən və s. uşaqlarda müşahidə edilir. Eyni zamanda paralel olaraq belə uşaqlarla psixoloq məşğul olmalı və onlarda bu problemləri yaradan səbəbləri aşkarlamalıdır. Məsələn, əgər bu özgüvənlə bağlı problemdirsə, psixoloq ilk növbədə uşağın özgüvəni üzərində işləməli və onu müəyyən edilmiş səviyyəyə çatdırmalıdır.
132-134 nömrəli Təhsil Kompleksində Kompleksin psixoloqları tərəfindən şagirdlərlə bu mövzularda mütəmadi konsultativ işlər təşkil edilir, məktəblilərlə profilaktik söhbətlər aparılır. Bu gün, Təhsil Kompleksinin psixoloqu Quliyeva Aytən Azərbaycan bölməsi “8 b” sinif şagirdləri ilə görüşdü və onlarla “Hüquqlarımızı bilək”, “İnsan hüquqları”, “İnsan hüquqlarının müdafiəsi” mövzularında psixoloji maarifləndirmə söhbətləri apardı. Söhbət zamanı sinif rəhbərinin sinifdə və şagirdlər arasında müsbət psixoloji auranın yaranması və qorunmasındakı rolu vurğulandı və “8 b” sinifinin sinif rəhbəri, Kompleksin İngilis dili müəllimi Gülər Manaflının bu istiqamətdəki nümunəvi fəaliyyəti yüksək qiymətləndirildi. Bilidirildi ki, sinifdə Təşkilat saatlarında şagirdlər arasında, xüsusilə yeniyetməlik dönəmində düzgün davranış qaydaları, mədəniyyət, etika məsələləri mövzularında tərbiyəvi söhbətlər aparılır.