XƏBƏRLƏR

Məktəb psixoloji xidmətində əsas fəaliyyət istiqamətlərindən biri uşaqların məktəbə psixoloji hazırlığının diaqnostikasını verməkdir. Uşağın məktəbə, məktəb təliminə psixoloji hazırlıq səviyyəsini müəyyənləşdirmək həm şagirdlərin potensialına uyğun iş aparmaq, həm də bu sahədəki mümkün çatışmazlıqları aradan qaldırmaq üçün şərait yaradır. Bütün bu yollarla aparılan yoxlama işi uşağın məktəbə hazırlıq səviyyəsini aşkara çıxarmağa, bu sahədə onun valideyninə və müəllimlərinə müvafiq məsləhətlər verməyə imkan verir. Bununla da şagirdlərin fəaliyyətini və inkişafını idarə etmək prosesi asanlaşır.

132-134 nömrəli Təhsil Kompleksinin psixoloqu Quliyeva Aytən oktyabrın 30-da Azərbaycan bölməsi üzrə ibtidai sinif şagirdləri ilə görüşdü və uşaqların məktəb təliminə psixoloji cəhətdən hazırlığını müəyyən edən keyfiyyət göstəriciləri üzrə I-IV siniflərdə məktəblilərlə diaqnostik sorğu təşkil etdi.

Azərbaycan bölməsi “1 c” sinifində “Yanğın” mövzulu dərsdə, “2 d” sinifində Azərbaycan dili dərsində, “3 b” sinifində Riyaziyyat dərsində, “3 c” sinifində “Söz birləşmələri” dərsində, “4 a – Sağlam təhsil” sinifində “Vurma və bölmənin digər üsulları” dərsində və “4 c” sinifində Riyaziyyat dərsində iştirak edən məktəb psixoloqu dərsin gedişində şagirdlərin aktivliyini, oxuma-anlama, analiz və  tapşırıqları sərbəst yerinə yetirmək bacarıqlarını müşahidə etdi, məktəblilərin müəllimə, dərsə və bir-birinə olan davranışlarını qiymətləndirdi, bəzi narahatlıqları olan, dərsdə fikir dağınıqlığı yaşayan uşaqlarla fərdi söhbət etdi.

Yoxlama nəticələrinin təhlili sinif rəhbərlərinə təqdim olunacaq və fənn müəllimlərinə mövcud problemlərin həlli yolları üçün müvafiq tövsiyələr veriləcək.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

This field is required.

This field is required.