XƏBƏRLƏR

“Heydər Əliyev və Azərbaycan iqtisadiyyatının yüksəlişi” mövzusunda açıq dərs

Fevralın 17-də Təhsil Kompleksinin Coğrafiya müəllimi Qətibə Nəsirovanın rəhbərliyi və Azərbaycan bölməsi “9 d” sinif şagirdlərinin iştirakı ilə “Heydər Əliyev və Azərbaycan iqtisadiyyatının yüksəlişi” mövzusunda açıq dərs keçirildi.

Məktəblilər Ulu Öndər Heydər Əliyevin Azərbaycan iqtisadiyyatının inkişafında müstəsna xidmətləri, ölkəmizdə müstəqil və güclü iqtisadi siyasətin formalaşdırılması, Ümummilli Liderin uzaqgörən siyasəti nəticəsində Azərbaycanda formalaşan makroiqtisadi sabitlik, sənayedə və digər sahələrdə iqtisadi göstəricilərin artımı, həyata keçirilən genişmiqyaslı iqtisadi islahatlar haqqında çıxışlar etdilər.

XƏBƏRLƏR

“Heydər Əliyev – dahi şəxsiyyət” mövzusunda təşkilat saatı

Fevralın 15-də Təhsil Kompleksinin Biologiya müəllimi Məlahət Məmmədovanın rəhbərliyi və Azərbaycan bölməsi “7 b” sinif şagirdlərinin iştirakı ilə “Heydər Əliyev – dahi şəxsiyyət” mövzusunda təşkilat saatı keçirilib.

Məktəblilər Ulu Öndər Heydər Əliyevin xalqımızın azərbaycançılıq ideyası ətrafında birləşdirilməsi və milli dövlətçilik quruculuğundakı əvəzolunmaz xidmətləri barədə çıxışlar edib, Ümummili Liderə həsr olunan şerlər səsləndiriblər.

XƏBƏRLƏR

“Uşaqların yemək yemə problemi və uşağa yeməyi sevdirmənin yolu nədir?” mövzusunda ibtidai siniflərdə fərdi və qrup halında məsləhətlər keçirilir

şərh yoxdu

Məktəbdə psixoloji xidmət təkcə diaqnostik işləri həyata keçirməklə başa çatmır. Bu və ya digər çətinliyi və onun səbəbini aşkara çıxarmaqla yanaşı psixoloji xidməti həyata keçirən mütəxəssis həmin çətinlikləri aradan qaldırmaq, təshih etmək (düzəltmək) üzrə də iş aparmalıdır. Yalnız bu zaman nəzərdə tutulmuş nəticəni əldə etmək mümkündür. Məhz buna görə də, psixoloji xidmət zamanı şagirdlərin şəxsiyyətində, fizioloji, bioloji, əqli inkişafında, emosional iradi xüsusiyyətlərində özünü göstərən çətinliklərin aradan qaldırılması üçün müvafiq korreksiya işlərinin həyata keçirilməsi zəruridir.

Mütəmadi olaraq valideynlərdən şikayət gələn və sual ünvanlanan mövzular sırasında uşaqlarda qida kaprizləri ilk sıralardadır. Bu səbəblə 132-134 nömrəli Təhsil Kompleksində Kompleksin psixoloqları tərəfindən “Uşaqların yemək yemə problemi və uşağa yeməyi sevdirmənin yolu nədir?” mövzusunda xüsusən ibtidai siniflərdə fərdi və qrup halında məsləhətlər keçirilir. Hər bir uşağın inkişafı fərdidir, fərdi istiqamətdə gedir və Kompleksin psixoloqu Quliyeva Aytən şagirdlərlə mütəmadi olaraq fərdi şəkildə uşaqda qida kaprizləri, yemə alışqanlığı formalaşdırma, uşağa sevmədiyi qidaları sevdirməyin yolları və s. məsələlər ətrafında məsləhətlər təşkil edir.

Bu məqsədlə psixoloq uşaqlarla bu mövzu ətrafında inkişafetdirici fəaliyyətlər həyata keçirir, gələcəkdə uşağın intellektual və şəxsi inkişafına təsir edə biləcək fizioloji, psixoloji xüsusiyyətlərini müəyyənləşdirir, təhsil müəssisəsində uşaqların normal inkişafı üçün zəruri olan təlim və təhsilin psixoloji şərtlərinə riayət edilməsinə nəzarət edir və inkişafın növbəti yaş mərhələsinə keçid ilə əlaqədar uşaqların zehni inkişafında mümkün olan pozuntuların qarşısını alır.

XƏBƏRLƏR

Kompleksin psixoloqları tərəfindən şagirdlərlə mütəmadi konsultativ işlər təşkil edilir, məktəblilərlə profilaktik söhbətlər aparılır

şərh yoxdu

Uşaq psixologiyasının formalaşmasında ailənin, ailənin olduğu qədər məktəbin və müəllimin rolu var. Məktəbdə psixoloji xidmətin əsas istiqamətlərindən biri günün yarısını məktəbdə keçirən şagirddə sinif yoldaşları, onunla bərabər yuxarı və aşağı siniflərdə təhsil alan uşaqlarla düzgün münasibət qurma və davranış qaydalarını formalaşdırmaqdır.

Müəyyən yaşdan sonra, xüsusilə yeniyetməlik dönəmində uşaqlarda ünsiyyət problemi, düzgün münasibət qura bilməmək, özünə qapanma və s. hər zaman rast gəlinən və valideynlərin narahatlıqla qarşıladıqları problemlər sırasındadır. Ümumiyyətlə, özünə qapanma, ünsiyyətdən qaçma kimi hallar özgüvəni aşağı olan, ailədə psixoloji, hətta fiziki şiddət görən, xroniki xəstəliyi, həyəcan-təşviş pozuntusu, nitq qüsuru olan, daim qorunan ailələrdə böyüyən və s. uşaqlarda müşahidə edilir. Eyni zamanda paralel olaraq belə uşaqlarla psixoloq məşğul olmalı və onlarda bu problemləri yaradan səbəbləri aşkarlamalıdır. Məsələn, əgər bu özgüvənlə bağlı problemdirsə, psixoloq ilk növbədə uşağın özgüvəni üzərində işləməli və onu müəyyən edilmiş səviyyəyə çatdırmalıdır.

132-134 nömrəli Təhsil Kompleksində Kompleksin psixoloqları tərəfindən şagirdlərlə bu mövzularda mütəmadi konsultativ işlər təşkil edilir, məktəblilərlə profilaktik söhbətlər aparılır. Bu gün, Təhsil Kompleksinin psixoloqu Quliyeva Aytən Azərbaycan bölməsi “8 b” sinif şagirdləri ilə görüşdü və onlarla “Hüquqlarımızı bilək”, “İnsan hüquqları”, “İnsan hüquqlarının müdafiəsi” mövzularında psixoloji maarifləndirmə söhbətləri apardı. Söhbət zamanı sinif rəhbərinin sinifdə və şagirdlər arasında müsbət psixoloji auranın yaranması və qorunmasındakı rolu vurğulandı və “8 b” sinifinin sinif rəhbəri, Kompleksin İngilis dili müəllimi Gülər Manaflının bu istiqamətdəki nümunəvi fəaliyyəti yüksək qiymətləndirildi. Bilidirildi ki, sinifdə Təşkilat saatlarında şagirdlər arasında, xüsusilə yeniyetməlik dönəmində düzgün davranış qaydaları, mədəniyyət, etika məsələləri mövzularında tərbiyəvi söhbətlər aparılır.

XƏBƏRLƏR

132-134 nömrəli Təhsil Kompleksinin “ZeMission™” komandası Beynəlxalq STEAM Azərbaycan 2022 Festivalında (SAF 2022) İnnovativ Layihələr Sərgisi kateqoriyasında “Innovation Award” mükafatı və sertifikatlarla təltif olunub

şərh yoxdu

132-134 nömrəli Təhsil Kompleksinin “ZeMission™” komandası Beynəlxalq STEAM Azərbaycan 2022 Festivalında (SAF 2022) uğurla çıxış edərək İnnovativ Layihələr Sərgisi kateqoriyasında “Innovation Award” mükafatı və sertifikatlarla təltif olunublar.

Kompleksimizin Biologiya və Həyat Bilgisi müəllimi Rübabə Səmədovanın mentorluq etdiyi “ZeMission™” komandası Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyinin təşkilatçılığı ilə 5-9 dekabr tarixlərində Bakı Ekspo Mərkəzində keçirilən Beynəlxalq STEAM Azərbaycan 2022 Festivalında (SAF 2022) İnnovativ Layihələr Sərgisi kateqoriyasında “ZeroGreen” layihəsi üzrə 87 komanda arasında seçilən ən uğurlu 30 komandadan biri kimi finala vəsiqə qazanmışdır.

Kompleksimizin Biologiya və Həyat Bilgisi müəllimi Rübabə Səmədovanı və komanda üzvləri – Rus bölməsi “11 a” sinif şagirdləri Rəfiyev Cavidan, Qafarov Mikayıl və İngilis dili bölməsi “X” IB sinif şagirdi Quliyev Mehdini bu yüksək nailiyyət münasibətilə təbrik edir, şagirdlərimizə gələcəkdə yeni-yeni nailiyyətlər arzu edirik. Təbriklər və uğurlar!